حس خوب زندگی

حس خوب هدیه میدهم

حس خوب زندگی

حس خوب هدیه میدهم

6 ایده برتر هدیه سفر ، طبق گفته مسافران مکرر

در این ماه،CDC سفر برای افرادی که کاملاً واکسینه شده اند را بی خطر می داند ، به این معنی که دوست شما با هواپیما به زودی به همه لذت های سفر باز می گردد-و به یاد لحظات کمتر پر زرق و برق نشستن روی صندلی وسط در طول یک پرواز شبانه یا چمدان دستی خود را در ایستگاه شلوغ قطار می کشند. با این حال ، با وسایل مناسب سفر می توان از این مشکلات سفر جلوگیری کرد. به همین دلیل است که بهترین هدایای مسافرتی اغلب کاربردی ترین موارد هستند ، از مواردی که باعث می شوند این پرواز طولانی مدت کمی کمتر طول بکشد تا مواردی که یک مسافرت نامحدود را کمی راحت تر می کند. 

اگر قبلاً به دوست جهانگرد خود ماسک چشم  یا جلد پاسپورت چرمی زیبا داده اید ، نگران نباشید: لیست زیر دارای بیش از 50 هدیه برای افرادی است که مسافران توصیه می کنند ، از جمله مهاجران ، مهمانداران پرواز ، نویسندگان سفر ، وبلاگ نویسان سفر ، آژانس های مسافرتی ، زوج هایی که با هم سفر می کنند و یک مشاور که هفته ای چند بار برای کار پرواز می کند. ما همچنین تعدادی از محصولات مسافرتی مورد علاقه خود را که در اینجا کشف کرده ایم در Strategist اضافه کردیم.


سواری خواب آلود


برای کسانی که در تلاش برای یافتن یک موقعیت خواب راحت در حالی که در کلاس اکونومی تنگ هستند ، نویسنده ما را به این زنجیر پای دوست دار هواپیما به نام Sleepy Ride راهنمایی کرد: "زیرپایی به طول 21 اینچ و عرض 7 اینچ ساخته شده است. از فوم حافظه مخملی ، اما به اندازه ای صاف است که می توان آن را در کیف کوچکی که داخل کوله پشتی خود قرار داده ام ، مرتب کرد. تسمه ها قابل تنظیم هستند و دور میز سینی روبروی شما قرار می گیرند ، به طوری که تبدیل به یک تالاب می شود و با حرکت هواپیما به آرامی تکان می خورد. " نه تنها باعث راحتی بیشتر صندلی شما می شود ، بلکه از تورم مچ پا و پا نیز جلوگیری می کند.



بطری آب 

جنیفر نورس ، مهماندار هواپیما می گوید: "من یک هیدرو فلاسک را توصیه می کنم تا بتوانید از پرداخت هزینه های سنگین آب در فرودگاه اجتناب کنید و هر زمان که امنیت را پشت سر گذاشتید ، در هر مکانی دوباره پر کنید." Hydro Flask همچنین یک بطری آب مورد علاقه مدیر استراتژیست Maxine Builder است که می گوید "این بطری آب به همان اندازه خوب است که همه می گویند".


کیف لوازم ضروری


یکی دیگر از گزینه های حمل کیف: این یکی از، مورد علاقه های  نویسنده و ویراستار مستقل Kristin Corpuz است. "من دوست دارم که دو طرفه باشد ، بنابراین می توانم محصولاتم را در صورت نیاز جدا کنم. و اگرچه بسیار کوچک است و می تواند به راحتی در کوله پشتی یا وسایل دستی دیگر بچرخد ، اما در واقع یک تن مناسب دارد. " همچنین دارای یک آینه است که به گفته وی ، یک امتیاز بزرگ است.


مترجم صدا 

اگرچه  فکر می کنید این دستگاه چیزی است که هر مسافری از آن قدردانی می کند ، اما اگر به مکانی که به آن زبان صحبت نمی کنید سفر می کنید ، بسیار مفید است. او می گوید: "این یک وسیله ترجمه دو طرفه مفید است که در کیف شما جا می گیرد و راهی عالی برای غلبه بر موانع زبانی است." شما می توانید مستقیماً به زبان مادری خود با آن صحبت کنید ، و به طور خودکار کلمات شما را به یکی از 82 زبانی که با آن سازگار است ترجمه می کند ، که برای مکالمه بسیار مناسب است. اگر تنها هستید و به کمک نیاز دارید ، دوربین Pocketalk می تواند متن را ترجمه کند تا بتوانید علائم یا منوهای رستوران را بخوانید.


پاوربانک

در همین راستا ، مشاور ویکرم سائینی (که ماهانه چندین بار برای کار پرواز می کند) ، یک شارژر قابل حمل را پیشنهاد می کند. سائینی می گوید: "در حالی که این روزها هواپیماهای بیشتری خروجی شارژ ارائه می دهند ، مقدار قابل توجهی ، به ویژه هواپیماهای منطقه ای یا مسافت های کوتاه ، این کار را نمی کند." "دستگاه های شارژ قابل حمل نیز می توانند هنگام سفر به خارج از کشور و بدون آداپتور یا حتی کوله پشتی مفید باشند." این مدل پیشرو اوست ، که به گفته وی معمولاً می تواند 5-6 بار شارژ کامل آیفون را قبل از نیاز به شارژ مجدد تأمین کند. ما قبلاً در مورد شارژرهای قابل حمل آنکر از ژاکلین نواک کمدین شنیده بودیم ، او به ما گفت که افزودن یک شارژر آنکر به زندگی او "بسیار بزرگ بوده است".


ترازو دیجیتال آویزان 

آژانس مسافرتی برایان  یک پیشنهاد هدیه عملی دیگر دارد: ترازوی چمدان آویزان. او می گوید این یک "نجات دهنده" برای سفر است و ما موافقیم که برای کسانی که همیشه نگران هستند که آیا بسته بندی این مجموعه کفش اضافی ، چمدان چک شده آنها را از محدودیت وزن بیشتر می کند ، مفید است. L’Heureux مقیاس را به خود هدیه داده است و به ما می گوید: "من آن را در یک سبد هدیه با مکعب های چمدان ، نگهدارنده گذرنامه و برچسب چمدان گذاشتم." در حالی که او نام تجاری ترجیحی ترازوی چمدان آویزان نکرده است ، این مورد بیش از 6000 نظر آمازون دریافت کرده است که اکثریت آنها پنج ستاره هستند








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد